Poskytujeme nástroje pro přenos informací 

Potřebujete efektivně komunikovat uvnitř vaší organizace nebo automatizovaně rozesílat sdělení svým zákazníkům? Disponujeme vlastními osvědčenými nástroji, které vám ušetří čas a nezatíží rozpočet.

Objednejte si naše služby

Pracovat s informacemi potřebujeme všichni.
S námi to je jednoduché:

hodiny

Osvědčená řešení

Naše nástroje dlouhá léta používají nejrůznější malé i velké organizace.
hodiny

Kontinuální vývoj

Odpovídáme na aktuální trendy a neustále přidáváme nová rozšíření.
hodiny

Nezávislý pohled

Rádi poradíme, jaké nástroje a funkcionality se nejlépe osvědčí právě u vás.

Rozhraní mezi komunikačními službami a informačními systémy

DATASYS UMS

  • pro automatizované, efektivní a bezpečné oslovování adresátů
  • zahrnuje faxový server FaxChange, SMS server MobilChange, call centrové řešení PAD
  • odesílá a přijímá zprávy z informačních systémů a předává je na mobilní klienty pomocí SMS, DataSMS, Signal, Viber, WhatsApp, Messenger atd.
  • vybírá nejvhodnější komunikační cestu, ověřuje doručení zpráv, případně vybírá cestu náhradní.
  • opírá se o něj Krizové a Informační centrum zajišťující předávání informací podle připravených scénářů
Zjistěte podrobnosti

DataSMS

  • služba umožňující doručit zprávy pomocí dat a PUSH notifikací
  • určuje způsob, přes jakou z podporovaných internetových služeb zpráva dorazí
  • optimalizuje náklady na komunikaci (provoz zdarma prostřednictvím datových přenosů)
  • přináší plně automatizované komunikační workflow

Komunikační nástroj pro informovanost organizací

Krizové Informační Centrum

  • dovoluje reagovat na změny a kooperovat se zaměstnanci i okolním světem
  • přijímá informace z různých zdrojů (čidla IoT, komunikační systémy)
  • reaguje na základě předem stanovených scénářů
  • rozesílá informační zprávy příslušným kontaktům
  • řeší ochranu zdraví a majetku, zabezpečení měkkých cílů, závady na dodávané technologii či poruchy výrobních linek
  • ideální např. pro výrobní společnosti a dodavatele technologií
Zjistěte podrobnosti

IP komunikační řešení

3CX

  • jsme partnery 3CX, toto řešení nasazujeme a integrujeme do zákaznických systémů
  • jedná se o řešení telefonní ústředny, které lze používat odkudkoliv prostřednictvím mobilních aplikací a prohlížečů
  • přizpůsobí se vaší velikosti a  nabízí vynikající poměr výkon / cena
  • přináší fronty hovorů, vestavěné videohovory, webové konference a další možnosti s jednotným konfiguračním rozhraním.
  • dovoluje integrovat webový live chat, Facebook a textové zprávy

Dle konkrétních podmínek a potřeb využíváme i jiná IP PBX řešení, např FreeSwitch.

Pomáháme s komunikací mnoha organizacím

Allianz
Home Credit
Komerční banka
Škoda Auto
NAKIT

Získejte spolehlivé komunikační a informační nástroje!

Zdeněk Kubišta

Zdeněk Kubišta

garant oddělení

Na e-mail dostanete odpověď do 24 hodin