Krizové Informační Centrum (KIC)
Varovný a informační systém na míru každé organizaci
KIC je systém podporující bezproblémový chod každé firmy či provozu.
Realita posledních let prokázala důležitost technologií, které pomáhají rychle reagovat na změny a kooperovat se zaměstnanci i okolním světem. KIC přijímá informace z různých zdrojů jako jsou čidla IoT či komunikační systémy, rozesílá zprávy příslušným kontaktům a podporuje rychlé reakce na základě předem stanovených scénářů.
Hodí se pro soukromý segment, výrobní závody, zdravotnictví a záchranné složky.
příprava na jakékoliv události
ochrana prvků
využití stávajících systémů
úspora nákladů
snadné používání
předdefinované scénáře
Příklady využití
Každou organizaci tvoří lidé a hmotný majetek. Proto KIC nachází uplatnění v širokém spektru potenciálně ,,krizových” scénářů. Zde uvedené situace jsou ty nejčastější, naše řešení ale lze přizpůsobit téměř jakýmkoliv potřebám.
Ochrana zdraví a majetku
Ochrana měkkých cílů
Závada na dodávané technologii
Závada na výrobní lince
Ochrana měkkých cílů
Lékař ve zdravotnickém zařízení čelí agresivnímu pacientovi. K přivolání pomoci používá nouzové tlačítko.
Na signál reaguje KIC engine, který s touto situací počítá:
- Volá pomoc – Vedoucímu ochranky a strážnému v budově doručuje lokalizaci lékaře. Strážný se vydávává situaci řešit.
- Řeší problém – Na nebezpečí upozorňuje všechny zaměstnance v bezprostředním okolí. Agresora uklidňuje strážný.
- Reportuje událost – Po celou dobu reportuje aktivity a reakce jednotlivých účastníků. Zprávu poté odesílá kompetentní osobě.
Porucha na zařízení / bezpečnostní incident
Výrobní linka se zastavila a nejede. Co teď?
KIC pomůže, řídící linka mu předala informaci o přerušení provozu. Jeho engine má již nachystaný scénář:
- Informuje – Odesílá zprávu vedoucím – provozu a oddělení bezpečnosti, aby situaci prověřili. Na pracovišti techniků rozsvěcuje výstrahu.
- Řeší poruchu – Nachází přítomného technika a předává mu informaci o poruše. Pokud tento technik nereaguje, vyhledává jiného.
- Reportuje – Po celou dobu reportuje aktivity a reakce jednotlivých účastníků. Zprávu poté odesílá kompetentní osobě.
Hledáte poplachový, zabezpečovací a tísňový systém?
Zdeněk Kubišta
garant služby
Na e-mail dostanete odpověď do 24 hodin