Webinář: Inteligentní řešení krizových událostí

Kdy? Čtvrtek 7. 4. 10:00 - 10:30
Kde? Online
Cena Zdarma
Obsazenost 10/35

Rychlá komunikace i ta krizová může být snadná – díky chytrému systému Krizového informačního centra ochráníte zdraví a životy Vašich zaměstnanců a zabráníte škodám na majetku.

Komunikace je základ pro dobré fungování každé firmy. Může pomoci v mnoha oblastech od identifikace nežádoucího chování či jednání, poruchy technologie, informování zákazníků až po krizová informační hlášení. Rychlá komunikace dokáže ochránit nejen Vaše zaměstnance ale také předcházet škodám. Standardizovat postupy řešení krizových situací je proto velmi žádoucí.

Přijměte prosím pozvání na náš webinář, při kterém představíme inteligentní řešení Krizového informačního centra (KIC).

Co se na webináři dozvíte?

Inovativní řešení

Na základě dlouhodobé pozitivní zkušenosti našich zákazníků Vám představíme, jak tuto komunikaci můžete zastřešit. A to tak, aniž by jste museli měnit Vaše stávající systémy.

Prakticky vám ukážeme:

  • jak KIC engine přijímá informace z více zdrojů, IoT senzorů, nouzových tlačítek, automatizovaných vyhodnocovacích čidel apod.,
  • způsob, jakým KIC vyhodnocuje informace a na jejich základě a předem definovaných scénářů rozesílá kontaktním osobám informační zprávy s možností zpětné reakce, například pro ověření nebo potvrzení,
  • pomocí jakých kanálů systém KIC komunikuje (SMS, instatnt messaging, DataSMS, hlasovým voláním, rozhlasem apod.).

Kdo bude přednášet?

Ing. Radim Pracuch LinkedIn
Key Account Manager

Radim je náš Key Account Manager. Jeho devízou je silný technický background, který mu dovoluje nacházet nejvhodnější řešení k uspokojení potřeb zákazníků.

Zaregistrujte se

S řešením KIC snadno dosáhnete efektivního řízení krizových situací – odstávky výrobních systémů, poruchy IT technologií, požár a jiné události Váš už nepřekvapí.

Ing. Martina Horáčková

Marketing

+420 776 278 331
horackova@datasys.cz