IT As A Service



IT as a service

Věnujte se svému byznysu. My se postaráme o zbytek.

  • Postaráme se o celé vaše IT. Od A až do Z
  • Vyřešíme vaše problémy se softwarem i hardwarem
  • Jsme na příjmu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu
  • Budeme vaším opravdovým partnerem pro inovace

IT jako
služba

Dříve bylo IT pro fungování organizací nutností, dnes je ovšem hnacím motorem a ovlivňuje jejich chod. Doba zrychlila, na potřeby trhu je nutné reagovat dynamicky. Právě proto jsme vytvořili službu IT As A Service. Vyslyšíme vaše konkrétní požadavky a provedeme analýzu, aby vaše IT obsahovalo to, co skutečně potřebujete a využíváte.

Service-help desk

(SDHD)

Zajistíme nepřetržitý monitoring vašich serverů, kompletní správu hardwaru i veškeré záruční a pozáruční opravy. Postaráme se o pravidelnou profylaxi tak, aby byl všechen váš hardware i software neustále v pořádku a aktuální. Servery a síť náležitě ohlídáme, v případě problémů se ozveme a problémy pohotově vyřešíme. Vaši pracovníci mohou v klidu spát, naši specialisté budou nad vaše IT dozírat 24 hodin 7 dní v týdnu.

SOFTWARE

VLÁDNE SVĚTU

Hardware je jen prostředek. Využívejte aplikace nebo naše služby tak, jak je pro vás žádoucí. K vašemu hardwaru umíme přibalit mimo služeb technické podpory a konzultací také další služby, jenž můžete hradit měsíčním paušálem:

  • Microsoft řešení (Sharepoint, Office, CRM a další)
  • Bezpečnostní řešení (Elisa, EKRAN)
  • Komunikační hub pro komunikaci s klienty
  • a další řešení, jež jsou pro vaši společnost vhodná

Graf servisních požadavků

Graph

Mapa servisních středisek

Graph

Vybrané reference

References

Máte dotaz?