IT outsourcing



IT outsourcing

Spolehlivá péče od zkušených profesionálů

Nemusíte provozovat vlastní IT oddělení, abyste zachovali bezproblémový chod vaší firmy. Přenechte správu a odpovědnost za vaše technologie nám, zkušeným odborníkům.

MÁME ŘEŠENÍ PRO STŘEDNÍ FIRMY A VELKÉ SPOLEČNOSTI:

SLUŽBY PRO KONCOVÉ UŽIVATELE

Péče o hardware a software vašich zaměstnanců:
  • správa uživatelských účtů a jejich standardních aplikací
  • správa HW včetně mobilních zařízení
  • zaškolení zaměstnanců
  • onsite i vzdálená podpora
  • péče o hlasové a kamerové systémy

PODPORA PODNIKOVÉHO IT

Zajištění komplexních systémů:
  • dodávky podnikového IT
  • správa serverů a serverových služeb včetně virtualizace
  • správa sítí LAN, Wi-Fi a WAN
  • provozní monitoring a bezpečnostní dohled
  • service management, service / help desk

PROČ IT OUTSOURCING?

  • Uvolníte vnitřní zdoje, čímž výrazně snížíte náklady.
  • Vaše IT bude na profesionální úrovni - zajistíte jeho koncepční řešení a efektivní rozvoj.
  • Potěší vás časová flexibilita našich IT specialistů a stále dostupné know-how.
  • Vzniklé problémy se řeší ve smluvně garantovaných reakčních dobách.
  • S každým měsícem obdržíte podrobný report o provedených postupech.
  • Získáte více prostoru pro další klíčové činnosti.

Jak to chodí?

Před započetím spolupráce potřebujeme vaší maximální součinnost. Pokud máte zaměstnance odpovědné za provoz vašich informačních systémů, musíme je poznat. Důležité je zmonitorovat také aktuální rozsah IT záležitostí a seznámit se s lokalitami, počty uživatelů a podporovanými zařízeními. Neméně nezbytný je také přehled o vašich síťových prvcích, serverech, provozovaných aplikacích, pravidlech IT a bezpečnostních směrnicích, máte-li nějaké.

Realizace potom probíhá v těchto krocích:
MAPOVACÍ WORKSHOP

Jeden den strávíme analýzou vašeho prostředí. Předáte nám výše zmíněnou dokumentaci a společně upřesníme námi vykonávané činnosti.

IMPLEMENTAČNÍ FÁZE

Poté přijde na řadu zaškolování techniků, kterým jsou předány přístupové údaje do administrace systémů. Do nástroje Service desk nadefinujeme požadované kategorie požadavků a incidentů, ustanovíme řešitelské týmy, pravidla pro notifikace i eskalace (SLA).

DODÁNÍ SLUŽBY

Na závěr implementace jsou akceptačním protokolem potvrzeny detaily a podmínky poskytovaných služeb a poté podpora přechází do ostrého provozu.

Máte dotaz?

Cena služeb za podporu IT je závislá od velikosti zákazníka a složitosti prostředí. Podrobnou nabídku vám rádi zpracujeme na vyžádání. Kontaktujte nás!

Odesláním formuláře Souhlasíte se zpracováním vašich osobních údajů